HTML

Első gondolatok

Kedves naplóm ez a blog és az összes egybevetve az érzéseimről és azokról a dolgokról fognak szólni, amik nap, mint nap történtek velem.

Friss topikok

Linkblog

2008.06.25. 18:04 adriana08

Orvosnál

Ma reggel ismét rosszul voltam, ezért muszály volt elmennem az orvoshoz. Találkoztam Terivel is, őt is kikészitette ez a munkahely.

Jelenleg nagyon hányingerem van, még soha nem volt ilyen rossz, talán még a koncert után a crazy dance-en sem. :P Pedig ott totál kész voltam...

 

A fejem is szétesik a szívem is fáj,kész csődtömeg vagyok.

Már keresem az új munkahelyet remélem találni fogok valamit.

Nagyon hiányzol kicsim, bárcsak veled lehetnék, vagy az Aranyparton lennénk ismét.

Annyira jól éreztem ott magam, bár ebbe a melegbe tényleg csak fürdőruciba lehetne ám kibirni...

Remélem én is hiányzok neked. Szeretlek

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://adry08.blog.hu/api/trackback/id/tr18539212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása