HTML

Első gondolatok

Kedves naplóm ez a blog és az összes egybevetve az érzéseimről és azokról a dolgokról fognak szólni, amik nap, mint nap történtek velem.

Friss topikok

Linkblog

2008.01.15. 09:38 adriana08

Kedd

Megkezdem naplóm erre az évre.

A minap nagyon rosszul voltam a munkahelyemen épp munkaidő vége felé. Szerencsére pár munkatársam tartotta bennem a lelket igy könnyebb volt várni a 6 órát.
Sajnos az akitől a legjobban vártam volna az együttérzést és segítséget, inkább csak kinevetett és továbbra is az álmaival viccelődőtt ami nagyon rosszul esett, mert a hely, időzítés és az alkalom sem volt megfelelő erre. Másrészt pedig semmi valóság alapja sem volt az álmainak!

Írtam egy üzenetet ezek után neki, hogy úgy látom nem nagyon értjük meg egymást talán jobb lenne, ha nem lenne köztünk semmi.

Persze erre már nem kaptam választ, hazaértem és mire azt hittem majd normálisan meg tudjuk beszélni a dolgokat, de sajnos nem ez lett belőle.
Kérdeztem pár dolgot amikre válaszokat nem kaptam, el akartam mondani az érzéseimet erre ő azt hitte fenyegetőzni akarok, és a végeredménye az lett, hogy ő mondta ki isten veled.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://adry08.blog.hu/api/trackback/id/tr42298023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása