HTML

Első gondolatok

Kedves naplóm ez a blog és az összes egybevetve az érzéseimről és azokról a dolgokról fognak szólni, amik nap, mint nap történtek velem.

Friss topikok

Linkblog

2008.01.15. 09:45 adriana08

Orvos

Tegnap voltam házi orvosnál, reméltem hogy most az egyszer legalább hallok tőle valami értelmeset is, de nem igy lett.
Én voltam az 5. sikerült is bekerülnöm két óra elteltével, majd elmondtam, hogy mennyire rosszul  voltam és ,hogy ez nem az első alkalom volt, persze el kezdte mondani, hogy ennek semmi köze az én vérnyomásomhoz, bár a fejfájásom eléggé érdekelte.
Kértem, hogy nézze meg a vércukorszintemet is, mondta, hogy rendben megnézi, de nem a cukor terheléses vizsgálatot, mert a magán orvosom csináljon amit akar és ne parancsolgasson neki.
Ebből is látszik mennyire érdekli az egészségem ezt a dokit...

Végülis be kellett oldalra egy kis váróterembe ülnöm ahol összesen vártam több mint egy órát, ugyanis közben még a számítógépes rendszerük is összeomlott, majd kiadta a papirjaim és még nekem kellett rákérdeznem, hogy akkor most nem vagyok cukor beteg??
Csak bólogatott, hogy nem.
Azt hiszem minél elöbb keresnem kell egy új háziorvost, mert ebből már nagyon elegem van!!!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://adry08.blog.hu/api/trackback/id/tr15298030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása