HTML

Első gondolatok

Kedves naplóm ez a blog és az összes egybevetve az érzéseimről és azokról a dolgokról fognak szólni, amik nap, mint nap történtek velem.

Friss topikok

Linkblog

2008.06.25. 19:51 adriana08

Még mellettem

Még mellettem vagy, de ahogy mondtad már közel sem érzed azt irántam amit régen és nekem ez iszonyúan fáj, mert hiányzol!!!

Ma reménykedtem egy picit hátha idejössz munkából megnézni engem de nem tetted, bár nem is beszéltük meg, de jól esett volna egy kis meglepetés.

Jól esett volna melletted lenni.

Hiányzol nagyon, minden hiányzik. Úgy érzem egy darab összetört örökre a szivemből.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://adry08.blog.hu/api/trackback/id/tr35539353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása